Skip to content

De dag van jullie leven

Trouwen in het Brabantse Land
0
Bruioften
Verzorgd
0
Taarten
aangesneden
feest-partij-small-14(2)

Trouwlocatie

Liefde, gezelligheid, warmte, gastvrijheid. Deze dag moet aan al jullie wensen voldoen. Onze weddingplanners helpen graag met het organiseren van deze onvergetelijke dag. Bruisende champagne, een geheel verzorgd huwelijksdiner en een onvergetelijke feestavond. Wij zorgen dat al jullie wensen in vervulling gaan.

  • Ceremonie
  • Bruiloftsdiner
  • Bruidstoast
  • Bruidstaart
  • Receptie
  • Feestavond

Mogelijkheden

Ceremonie

Een mogelijkheid is om elkaar het ja-woord te geven in de prachtige tuin van Het Brabantse Land. Bij regen zit je droog onder onze grote veranda. Witte stoelen, (live) muziek erbij, prachtige bloemstukken… een perfecte dag. Informeer ons over je wensen en wij organiseren een prachtige ceremonie.

Bruidstaart en toast

Bij een bruiloft hoort een bruidstaart. Wij bieden de mogelijkheid om deze geheel aan jullie wensen te voldoen. Bij een afspraak met onze professionele bakker bespreken jullie je keuze qua smaak en stijl. Bij de bruidstaart bieden wij de mogelijkheid voor een liefdevolle toast met jullie gasten op het overdekte terras bij onze buitenbar.

Bruiloftsdiner

Geniet van een prachtig bruiloftsdiner met al jullie daggasten op ons overdekte terras. Iets te koud buiten? Uiteraard is het binnen in onze unieke feestzaal ook mogelijk. Kies uit de volgende arranangementen:

Feestavond / Receptie

Na het bruiloftsdiner is het tijd voor de feestavond of de receptie. Wij zorgen dat niets hieraan ontbreekt. Een complete avond, geheel verzorgd aan de hand van jullie wensen. Hapjes, drankjes, tafelgarnituren, entertainment… alles is zelf te bepalen. Jullie zijn van harte welkom voor een rondleiding door onze feestlocatie, een vrijblijvend gesprek over de wensen en een kostenbegroting.

Entertainment

Indien gewenst, verzorgen wij meerdere vormen van entertainment. De feestlocatie is voorzien van discoverlichting, geluidsapparatuur binnen en buiten, een microfoon, beamer en projectiescherm. Door jarenlange ervaring hebben wij een groot relatiebestand met live entertainment, zoals feestDJ’s, bands, zangers & artiesten. Alle boekingen en prijzen worden altijd gedaan in overleg met het bruidspaar.

Decoratie

De feestzaal wordt geheel afgestemd op jullie wensen en het aantal verwachte gasten. Door onze verschuifbare houten wand verblijven zowel kleine als grote groepen in een knusse ruimte. Onze stijllisten zorgen voor een mooie aankleding met ballonnen, bruidstullen en witte lampionnen in de tuin. Voor extra aankleding bieden wij ballon- en tafeldecoraties aan.

  • 2 ballonpilaren in jullie kleurstijl bij de ingang: € 100
  • 12 heliumballonnentrossen op tafel in jullie kleurstijl: € 75

Zij gingen je voor

De zaal

Veelgestelde vragen

Uiteraard! Wij nodigen jullie graag uit voor een rondleiding en een vrijblijvend gesprek om jullie wensen te bespreken. Wij zullen vervolgens een offerte samenstellen die geheel gebaseerd is op deze wensen. Daarnaast kunnen wij een optie zetten op jullie ideale trouwdatum. Deze optie blijft 2 weken geldig.

Dat is zeker mogelijk! Wij hebben een groot overdekt buitenterras waar een mooie ceremonie kan plaatsvinden.

Onze locatie is voorzien van een groot TV-scherm centraal in de feestzaal. Via onze HDMI-kabel is het mogelijk om hierop een laptop aan te sluiten. De laptop dien je zelf mee te nemen met daarop de presentatie. Uiteraard kan het geluid via ons geluidssysteem worden afgespeeld.

Wanneer jouw laptop een HDMI-aansluiting heeft, werkt dit altijd. Testen doen we samen met jullie voorafgaand aan het feest.

Wij hebben 1 draadloze microfoon voor jullie beschikbaar waar ten alle tijden gebruik van gemaakt mag worden.

Wij vragen om minimaal zeven dagen van tevoren het aantal gasten door te geven.

Vuurwerk is niet toegestaan bij onze locatie. Wij willen graag rekening houden met onze buren. Eventueel sterretjes mogen buiten aangestoken worden. Bij het strooien van confetti of rozenblaadjes binnen of buiten worden extra schoonmaakkosten gerekend.

Er is een garderobe aanwezig op onze locatie. Wij stellen ons niet aansprakelijk voor eventuele schade of vermissingen.

Ja, wij versieren de locatie standaard met ballonnen, bruidstule, sfeerverlichting en lampionnen in de bomen. Verder zorgen wij voor verse bloemen op tafel. Eigen versiering is toegestaan, mits het brandveilig is en zelf versierd en opgeruimd wordt.

Ja zeker. Onze locatie is voorzien van een invaliden toilet en is rolstoeltoegankelijk.

Wij hebben voor de kinderen een speciaal ingerichte speelhoek en buiten is er een speeltoestel.

Onze maximale capaciteit is voor 250 gasten. Buiten hebben we nog meer plaatsen.

Dat is mogelijk. Graag vooraf even doorgeven, zodat we hier op de juiste manier rekening mee kunnen houden.

Neem vrijblijvend contact op